Spil Ansvarligt

--:--

Om os

Ansvarligt spil

Hjælp

Opret konto

Fortrolighedspolitik

Indholdsfortegnelse
Udskriv
1 Indledning og generelle vilkår2 Hvem er vi?3 Hvordan kan du komme i kontakt?4 Hvilke typer personlige oplysninger indsamler vi?5 Hvorfor indsamler vi dine personlige data og på hvilket grundlag?6 Cookies og lignende teknologier7 Hvornår deler vi dine personlige oplysninger?8 Overfører vi dine data uden for EØS?9 Hvor længe vil Maria Casino opbevare mine oplysninger?10 Dine rettigheder og valg iht. dine personoplysninger11 Sikkerhed af dine oplysninger12 Klager13 Ændringer til Maria Casinos fortrolighedserklæring
1 Indledning og generelle vilkår

Hos Maria Casino er vi forpligtet til at beskytte og respektere dit privatliv og opretholde vores kunders tillid.

Denne fortrolighedserklæring forklarer, hvordan og hvorfor dine personlige oplysninger indsamles, og hvordan de holdes sikre.

2 Hvem er vi?

Maria Casino er Unibet (Denmark) Ltd., der er en virksomhed registreret i Malta med registreringsnummer C 53878, på adressen Level 6, The Centre, Tigne Point, Sliema, TPO 0001, Malta, omtalt som”Datakontrollør” i denne erklæring. Maria Casino tilhører Kindred Group plc (”Kindred Group”). Kindred Group er noteret på Nasdaq OMX Nordiske Børs i Stockholm og er en af de største børsnoterede onlinespiloperatører på det europæiske marked. Virksomheden blev grundlagt i 1997, har stor ekspertise inden for onlinespil og er førende inden for at levere innovative løsninger med fokus på beskyttelse af kunder, øget gennemsigtighed og et sikrere spillerum. Du kan finde flere oplysninger på www.kindredgroup.com.

Kindred Group opererer på tværs af forskellige markeder og jurisdiktioner og har følgende mærker i sin portefølje: Unibet, Bingo.com, Highrolling, MariaCasino, 32Red, Vlad Cazino, Casinohuone, Pokerihuone, Bingohuone, Kolikkopelit, Otto Kasino.

3 Hvordan kan du komme i kontakt?

Der er forskellige måder, du kan kontakte os på.

For generelle forespørgsler kan du kontakte vores kundeserviceteam via telefon, e-mail eller live chat. Se venligst siden Kontakt os.

Hvis du har specifikke spørgsmål vedrørende dine personlige oplysninger, eller hvordan vi bruger dem, så bedes du kontakte vores databeskyttelsesansvarlige.

4 Hvilke typer personlige oplysninger indsamler vi?

Vi indsamler personlige oplysninger, når du interagerer med os og bruger vores tjenester (”Tjenesterne”). Nogle gange leveres disse oplysninger til os, som fx når du registrerer dig for første gang, og når du gør brug af vores produkter eller kontakter os. Nogle gange giver tredjeparter eller offentligt tilgængelige kilder os oplysninger om dig.

Oplysninger, du giver os 
Ved registrering:

  • Dine personlige oplysninger, som fx dit navn, din e-mailadresse, postadresse, telefon- eller mobilnummer, køn eller fødselsdato; 
  • Fotografisk identifikation og dokumentation af adressedokumenter (for at udføre due diligence);
  • Bank- og finansoplysninger (for at fastlægge kilden til midler, hvor der er transaktioner involveret);
  • Dine loginoplysninger om din konto, fx dit brugernavn og din adgangskode.

Gennem din brug af Maria Casinos tjenester: 

  • Oplysninger om, hvordan du interagerer med vores produkter;
  • Oplysninger om din online browsingadfærd på WebsitetMaria Casino, mobilapps og andet online Maria Casinoindhold. Der henvises til vores Cookies-politik for flere detaljer;
  • Oplysninger om eventuelle enheder, du har brugt til at få adgang til vores tjenester (fx model, operativsystem, IP-adresse, browser-type, mobilenhedsidentifikator);
  • Optagelse af telefonopkald; vi kan overvåge eller optage telefonopkald med dig. Vi kan gøre dette for at kontrollere, at vi har udført dine instruktioner korrekt, for at løse spørgsmål eller problemer, for lovgivningsmæssige formål, for at forbedre vores servicekvalitet, for at uddanne vores medarbejdere eller for at hjælpe med at opdage eller forhindre svig eller andre forbrydelser.

Information du har delt med os frivilligt eller på anden måde gjort offentligt, som eksempelvis profiler på sociale medier.

Andre kilder til personoplysninger

  • Når vi leverer personaliserede tjenester, kan vi bruge tredjepartsdata om dig, for eksempel dine Twitter- eller Facebook-feeds, for at lære dig bedre at kende og give mere effektiv personalisering.
  • Data modtaget fra vores samarbejdspartnere og fra andre organisationer, som fx specialiserede virksomheder, der leverer verifikationstjenester, kreditreferencemyndigheder og forebyggelsesbureauer. 
  • Offentlige tilgængelige kilder, såsom opslag af postnummer. 

Oplysninger om tredjeparter 
Hvis du giver os personlige oplysninger om en anden (fx via en henvisningsordning), bør du ikke gøre det uden deres tilladelse. Hvor oplysninger gives af dig om en anden, eller en anden afslører oplysninger om dig, kan de tilføjes til andre personlige oplysninger, som vi allerede har, og de bliver brugt på de måder, der er beskrevet i denne fortrolighedserklæring.
Listen over personlige datatyper indsamlet af Maria Casino er ikke udtømmende, og der kan anmodes om yderligere oplysninger fra dig, når Maria Casino finder det retfærdigt og nødvendigt at gøre det.

Særlige oplysningskategorier 
Personlige oplysninger indsamlet af Maria Casino kan omfatte såkaldte "særlige oplysningskategorier", såsom oplysninger der afslører sundhed (ansvarlig spilrelateret) (se Afsnit 5 D).
Vi har iværksat yderligere foranstaltninger til beskyttelse af dine følsomme personoplysninger og fortrolighed (se Afsnit 11). 

5 Hvorfor indsamler vi dine personlige data og på hvilket grundlag?

Vi anerkender den tillid, vores kunder har til os som tjenesteudbyder. Til gengæld er Maria Casino åben om, hvorfor vi indsamler dine oplysninger. Først og fremmest er det vigtigt at indsamle dine oplysninger for at give dig de tjenester og produkter, du ønsker. Derudover bruges dine oplysninger til at personliggøre og forbedre din oplevelse, når du bruger vores tjenester, og fra tid til anden til at kontakte dig med vigtige oplysninger. I nogle tilfælde skal vi indsamle og bruge dine oplysninger til at overholde loven. I henhold til databeskyttelseslove skal vi også identificere et specifikt lovligt grundlag, hvorpå vi behandler dine personlige oplysninger. Vi er afhængige af forskellige baser til forskellige behandlingsaktiviteter.

A) Under kontrakten (GDPR art. 6(1)(b)) – Når det er nødvendigt for udførelsen af en kontrakt, som du er part i. Vores Betingelser & Vilkår, som du har accepteret ved registrering, angiver betingelserne i kontrakten og de Tjenester, vi vil levere: 

At gøre vores tjenester tilgængelige for dig som en del af vores kontrakt

  • for at levere spil- og gamblingtjenester, aktiviteter eller onlineindhold, for at give dig oplysninger om dem og for at håndtere dine anmodninger og henvendelser;
  • til "serviceadministrationsformål", som fx adgangskodepåmindelser, servicemeddelelser, vedligeholdelse af websteder, opdateringer af vores politikker for beskyttelse af personlige oplysninger og cookies eller vilkår for brug, for at fortælle dig hvis din Maria Casino-konto er inaktiv og spørge dig, om du vil bruge den igen, inden vi lukker den ned;
  • for risikovurdering – når du placerer et bet, kan et automatiseret system bruges til at vurdere risici i forbindelse med dit bet, i overensstemmelse med vores betting-regler, (se afsnit 9 af Regler & Vilkår). Det er et system, der bruges meget af betting operatører til at hjælpe dem med at tage rimelige og informerede beslutninger om betting. Scoring tager den information du giver i betragtning (både ved registrering, og når du bruger vores tjenester). Hvis dit bet er blevet afvist eller begrænset, har du ret til at bede om en manuel vurdering udført af vores tradere;
  • til at behandle dine transaktioner.

B) Under legitime interesser (GDPR art. 6(1)(f))​ - Det er nødvendigt at behandle dine oplysninger til nedenstående formål, medmindre vores interesser tilsidesættes af berørte personers interesser, rettigheder eller friheder (som fx dig). For at afgøre, om vi kan behandle dine oplysninger på dette grundlag, skal vi overveje en række faktorer, som fx hvad du fik at vide på det tidspunkt, du gav dine oplysninger, hvad dine forventninger er i henhold til behandling af oplysningerne, oplysningernes art og virkningen af behandlingen på dig.

At personliggøre din oplevelse 

  • for at tilbyde en mere relevant, skræddersyet service. For eksempel kunne vi bruge din spillehistorik til at give personlige anbefalinger og produkter
  • Hvis du er logget ind eller abonnerer på vores marketingtilbud, vil du modtage en personlig service. Hvis du ikke ønsker at modtage disse tjenester, kan du afmelde dig fra marketingtilbud eller deaktivere personalisering ved at kontakte vores Kundeservice eller sende en e-mail til vores databeskyttelsesofficer

At forbedre vores tjenester og produkter

  • for at give dig den mest brugervenlige online navigationsoplevelse
  • til analyse og forskningsformål, så vi kan forbedre de tjenester, som Maria Casino tilbyder
  • for at teste nye systemer og kontrollere opgraderinger til eksisterende systemer
  • til evaluering af effektiviteten af markedsføring samt markedsundersøgelse og uddannelse
  • til kundemodellering, statistisk og trendanalyse med det formål at udvikle og forbedre produkter og tjenester.

At kontakte og interagere med dig 

  • Kontakte dig om vores tjenester, for eksempel via telefon, e-mail, post eller sociale medier
  • Administrere kampagner og konkurrencer, du vælger at deltage i 
  • Invitere dig til at deltage i og styre kundeundersøgelser, spørgeskemaer og andre markedsundersøgelser foretaget af Maria Casino og af andre organisationer på vores vegne. (Vi udfører markedsundersøgelser for at forbedre vores tjenester, men hvis vi kontakter dig herom, behøver du ikke at deltage i aktiviteterne. Hvis du fortæller os, at du ikke vil have, at vi kontakter dig til markedsundersøgelser, vil vi respektere dette valg, og dette vil ikke påvirke din evne til at bruge vores tjenester)
  • Besvare dine spørgsmål og klager.

At gøre dit spil mere sikkert og behageligt 

  • for at afskrække, forhindre eller opdage brugen af tredjeparts-software i peer-to-peer-spil
  • for at afskrække, forhindre eller opdage aktiviteter, der udføres i strid med Maria Casinos Betingelser og Vilkår;
  • at sikre netværks- og informationssikkerhed.

C) Under den juridiske forpligtelse (GDPR art. 6(1)(c)) – Når det er nødvendigt for at overholde de obligatoriske lovmæssige forpligtelser, som vi er underlagt i henhold til EU eller lokale love:  

  • for at bestemme, hvorfra du har adgang til tjenesterne, for at omdirigere dig til det rigtige site i overensstemmelse med vores licensbetingelser;
  • for at sikre, at vi tilbyder vores tjenester til berettigede personer;
  • til kriminalitetsdetektering, forebyggelse og retsforfølgning;
  • for at bekræfte din identitet og etablere finansieringskilden i enhver transaktion;
  • for at udføre passende bekæmpelse af svindel (ved at foretage online-søgninger ved hjælp af en tredjeparts-identitetsudbyder).  Bemærk, at dette ikke vil påvirke din kreditvurdering;
  • for at sikre, at dine personlige oplysninger forbliver korrekte. I forbindelse med disse forpligtelser kan vi med jævne mellemrum kontrollere de personlige oplysninger, vi har om dig, for at sikre, at de er korrekte og opdaterede (herunder ved at videregive dine personlige oplysninger til og modtage personlige oplysninger om dig fra tredjeparts identitets- og adressekontroltjenester). Hvis vi opdaterer dine personlige oplysninger som følge af disse kontrolprocesser, vil vi tage rimelige skridt til at informere dig. Hvis du mener, at nogle af de personlige oplysninger, vi har om dig, er forkerte, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktoplysningerne i afsnit 3; 
  • for at vurdere og styre eventuelle risici og forhindre problematisk gambling.  

D ) Med dit samtykke (GDPR art. 6(1)(a) och den Danska Marknadsföringslagen, sek. 10

Markedsføring og markedsundersøgelse

Vi sender dig relevante tilbud og nyheder om vores produkter og tjenester på en række måder, herunder via e-mail, sms, telefonopkald, post, social medie-målrettet annoncering, men kun hvis du tidligere har accepteret at modtage disse marketingkommunikationer. Når du registrerer dig hos os, spørger vi, om du vil modtage marketingkommunikation, og du kan til enhver tid ændre dine marketingvalg online, via telefon eller skriftligt.

Vi kan bruge oplysninger, som vi har om dig, for at vise dig relevante reklamer på tredjepartswebsteder (fx Facebook, Google, Instagram, Snapchat og Twitter). Hvis du ikke ønsker at blive vist målrettede reklamemeddelelser fra os, giver nogle tredjepartswebsteder dig mulighed for at anmode om ikke at se meddelelser fra bestemte annoncører på dette websted i fremtiden. Hvis du vil stoppe alle personlige tjenester fra os, herunder målrettede reklamemeddelelser på tredjepartswebsteder, kan du kontakte vores  Kundeservice eller e-maile vores databeskyttelsesofficer for at deaktivere personalisering.

Vi vil også gerne høre dine synspunkter for at hjælpe os med at forbedre vores tjenester, og vi kan derfor kontakte dig til markedsundersøgelser. Du kan altid vælge, om du vil deltage i vores markedsundersøgelser eller ej.

E) Særlige oplysningskategorier 

Vi behandler kun sådanne oplysninger, hvis: 

  • du har givet os dit udtrykkelige samtykke (GDPR art. 9(2)(a));
  • det vedrører personlige oplysninger, som du har offentliggjort (GDPR art. 9(2)(e));
  • det er nødvendigt for etablering, udøvelse eller forsvar af juridiske krav (GDPR art. 9(2)(f)); 
  • det er nødvendigt af hensyn til væsentlig offentlig interesse på grundlag af EU- eller medlemsstatslovgivningen. (GDPR art. 9(2)(i and j)).
6 Cookies og lignende teknologier

Maria Casinos hjemmesider og apps bruger cookies til forskellige formål. 

Vi bruger cookies til følgende formål:

  1. at identificere kontoindehaverens foretrukne sprog, så det kan vælges automatisk, når kontoindehaveren vender tilbage til hjemmesiden
  2. at sikre, at væddemål placeret af kontoindehaveren er forbundet med kontohaverens betting-kupon og konto
  3. at sikre, at kontoindehaveren modtager de bonusser, som denne er berettiget til, og
  4. til analyse af hjemmesidens trafik, for at give Maria Casino mulighed for at foretage egnede forbedringer.

Flere oplysninger findes i vores Cookies-politik.

7 Hvornår deler vi dine personlige oplysninger?

Vi deler ikke dine personlige oplysninger med tredjeparter uden for Kindred Group til markedsføringsformål. Der er imidlertid omstændigheder, hvor vi deler dine personlige data med andre virksomheder i Kindred Group, med tredjeparter, der yder tjenester til dig på vores vegne, og med andre tredjeparter under overholdelse af vores juridiske forpligtelser. Andre eksempler på, hvornår vi deler dine personlige oplysninger, inkluderer, når vi indgår fusioner eller forretningssalg, da kundernes personlige data sandsynligvis er inkluderet i salget/overførslen. Vi vil informere dig, før vi foretager sådanne overførsler af personlige data. Selv når de deles, sikrer vi, at dine personlige oplysninger kun bruges til de formål, der er beskrevet i denne Fortrolighedserklæring.  

Med andre virksomheder inden for Kindred Group 
Vi kan dele de personoplysninger, vi indsamler hos andre virksomheder i Kindred Group med følgende formål: 

  • at give dig produkter og tjenester og underrette dig om vigtige ændringer eller udviklinger til funktioner og drift af disse produkter og tjenester;
  • at besvare dine spørgsmål og klager;
  • at administrere tilbud, konkurrencer og kampagner;
  • at lette sikker adgang til online-platforme;
  • at opdatere, konsolidere og forbedre nøjagtigheden af vores optegnelser;
  • at foretage transaktionsanalyse;
  • for at teste nye systemer og kontrollere opgraderinger til eksisterende systemer;
  • kriminalitetsdetektion, forebyggelse og retsforfølgning samt overholdelse af lovkrav;
  • til evaluering af markedsføringens effektivitet samt til markedsundersøgelse og uddannelse;
  • til kundemodellering, statistisk og trendanalyse med det formål at udvikle og forbedre produkter og tjenester.

Med tredjeparter 
Vi kan dele personlige oplysninger med tredjeparter under følgende omstændigheder:

  • når det pålægges at gøre det af et reguleringsorgan og/eller i henhold til lovbestemmelser i den gældende lov;
  • vi kan instruere og godkende den finansielle institution, som holder kontohaverens konto, for at videregive oplysninger, som regulatoren måtte anmode om for kontohaverens konto;
  • for at etablere, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder;
  • vi kan overføre dine personlige oplysninger til tredjeparter, herunder men ikke begrænset til de såkaldte adresseverifikationssystemudbydere, betalingstjenesteudbydere og finansielle institutioner. Endvidere forbeholder vi os ret til at videregive kontohaverens personoplysninger til relevante parter, hvor Maria Casino har rimelig grund til mistanke om uregelmæssigheder, der involverer en Maria Casino-konto;
  • med tjenesteudbydere, der gør det muligt for os at levere vores tjenester, som fx virksomheder, der hjælper os med teknologitjenester, lagrer og kombinerer data og behandler betalinger eller leverer relevant online-annoncering for vores produkter og tjenester; 
  • med eksterne revisorer, der kan udføre uafhængige kontroller som led i vores akkrediteringer;
  • til en organisation, som vi sælger eller overfører til (eller indgår forhandlinger om at sælge eller overføre til), nogle af vores virksomheder eller nogle af vores rettigheder eller forpligtelser i henhold til en aftale, som vi måtte have med dig. Hvis overførslen eller salget sker, kan den organisation, der modtager dine personlige oplysninger, bruge dine personlige oplysninger på samme måde som os; eller
  • til andre titelefterfølgere til vores virksomhed;
  • under tjenesteudbyderne og ovenstående revisorer: med sikkerhedsfællesskaber for at sikre netværks- og informationssikkerhed.
8 Overfører vi dine data uden for EØS?

De personoplysninger, vi indsamler fra dig, kan overføres til og opbevares på en destination uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde ("EØS"). De kan også behandles af virksomheder, der opererer uden for EØS, og som arbejder for os eller for en af vores serviceudbydere. For eksempel kan de computerservere, der bruges til at være vært for en hjemmeside, være placeret uden for EØS. Dette er ikke usædvanligt, da internettet er et globalt miljø. Dine personoplysninger kan opbevares på en destination, der tilbyder et andet niveau af databeskyttelse end i EØS, herunder Australien, Serbien, Indien, USA. For at sikre, at dine personoplysninger forbliver sikre, når de overføres således, tager vi alle rimelige skridt for at opretholde et passende beskyttelsesniveau i overensstemmelse med denne politik. 

Enhver overførsel af dine personoplysninger til et sted uden for EØS vil være baseret på: 

  • Standard databeskyttelsesbestemmelser vedtaget af Europa-Kommissionen eller en relevant databeskyttelsesmyndighed; eller
  • en tilstrækkelighedsbeslutning fra Europa-Kommissionen, som bekræfter, at tredjelandet giver tilstrækkelig beskyttelse til dine personoplysninger; eller
  • dit samtykke eller et andet retsgrundlag, på hvilket vi har ret til at overføre.

Kontakt vores databeskyttelsesofficer (DPO.officer@kindredgroup.com) for at få flere oplysninger om overførsler af dine personlige oplysninger og / eller de sikkerhedsforanstaltninger, der er implementeret (herunder hvordan du modtager en kopi af disse).

9 Hvor længe vil Maria Casino opbevare mine oplysninger?

Vi opbevarer kun dine oplysninger så længe det er nødvendigt for at opfylde de formål, som de indsamles til.

Mens du er kunde, skal vi opbevare dine oplysninger for at opfylde vores juridiske og kontraktmæssige krav. Men når du ophører med at bruge Maria Casinos tjenester, opbevarer vi stadig dine personlige oplysninger i en periode. Der er flere grunde til, at vi opbevarer dine oplysninger, herunder:

  • For at overholde juridiske forpligtelser i henhold til EU / lokal lovgivning (for eksempel regler om bekæmpelse af hvidvaskning af penge eller licensbestemmelser)
  • At etablere eller forsvare juridiske krav (for eksempel uagtsomhedskrav), der kan gøres mod os;
  • For at overholde vores kontraktmæssige forpligtelser og rettigheder i forhold til de involverede oplysninger;
  • Vores legitime interesser, hvor vi har udført afbalanceringstest;
  • For at overholde retningslinjer udstedt af relevante databeskyttelsesmyndigheder.
     
10 Dine rettigheder og valg iht. dine personoplysninger

 

Vi forstår, at ved lov og iht. visse betingelser, så har du en række rettigheder vedrørende de personoplysninger, vi opbevarer om dig. Hvis du ønsker at udøve disse rettigheder, skal du kontakte vores databeskyttelsesofficer ved hjælp af de detaljer, der er beskrevet ovenfor i afsnit 3. Disse rettigheder inkluderer retten til at få adgang til og rette på de personlige oplysninger, vi har om dig, retten til at slette de personlige oplysninger, vi har om dig, retten til at begrænse og gøre indsigelse mod behandlingen af dine personlige oplysninger, retten til at inddrage samtykke og retten til dataoverførbarhed. Du har også ret til at klage til din databeskyttelsesmyndighed, hvis du er bekymret for, hvordan vi behandler dine oplysninger. Derudover har du visse rettigheder i forbindelse med automatiseret beslutningstagning og 'profilering'. Yderligere information og råd om dine rettigheder kan fås hos vores ledende databeskyttelsesmyndighed, the Office of the Information and Data Protection Commissioner (”IDPC”) i Malta eller Danske databeskyttelsesregulator, Datatilsynet (https://www.datatilsynet.dk/)..

De personlige oplysninger, vi beder om ved registrering, er obligatoriske (medmindre det er angivet i formularerne som valgfri), og vi har brug for dem for at være i stand til at behandle din registrering, kontakte dig og overholde de spil- og økonomiske love, som du er underlagt. Desværre, hvis du ikke ønsker at give sådanne personlige oplysninger, vil du ikke være i stand til at bruge vores tjenester.

Ret til at få adgang til og ændre de oplysninger, vi har om dig 

Du har ret til at anmode om at få en kopi af de personlige oplysninger, som vi har om dig, kendt som indsigtsretten. Du har også ret til anmode om, at oplysninger, som vi har om dig, der er forkerte, eller som er blevet ændret, siden du gav dem til os, bliver opdateret eller. Disse anmodninger er gratis og kan sendes til vores databeskyttelsesofficer eller ved at kontakte kundeservice (se afsnit 3). 

Ret til at slette dine data

Under nogle omstændigheder kan du bede os om at slette personlige oplysninger, vi har om dig ("retten til at blive glemt"). Dette inkluderer når:

  • oplysningerne ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som de blev indsamlet til (som forklaret i vores fortrolighedserklæring)
  • hvis du tidligere har givet samtykke til brugen af ​​dine oplysninger, men beslutter at trække det tilbage, og vi ikke kan retfærdiggøre en anden retlig grund til at bruge dem i henhold til databeskyttelseslovgivningen
  • vi behandler dine oplysninger ud fra vores legitime interesser, og vi ikke kan demonstrere overvejende legitime grunde til at fortsætte behandlingen af ​​oplysningerne
  • vi ikke har lovlig grund i databeskyttelsesloven til at behandle dine oplysninger
  • dataene skal slettes for at opfylde et lovkrav

Denne ret er underlagt obligatoriske tilbageholdelsesperioder i henhold til EU/lokal lovgivning.

Ret til at begrænse behandlingen 

Du har ret til at bede os om at begrænse ('blokere' eller 'undertrykke') behandlingen af dine personlige oplysninger. Når behandlingen er begrænset, kan vi stadig gemme dine oplysninger, men vil ikke bruge dem yderligere. Vi har lister over personer, der har bedt om at 'blokere' yderligere brug af deres oplysninger for at sikre, at begrænsningen respekteres i fremtiden. Denne ret er tilgængelig for dig, når:

  • du bestrider nøjagtigheden af ​​de personlige oplysninger (mens vi kontrollerer sagen)
  • behandlingen er ulovlig, og du protesterer mod sletning af ​​oplysningerne og beder om, at vi begrænser behandlingen i stedet
  • vi ikke længere har brug for oplysningerne, men du har brug for dem til at etablere, udøve eller forsvare et retskrav, og
  • vi behandler dine oplysninger for vores legitime forretningsmæssige interesser, men du protesterer, og i mellemtiden kontrollerer vi grundene til fortsat behandling.

Ret til dataportabilitet

Du har ret til at modtage de personlige oplysninger, du giver os, i et 'almindeligt anvendt maskinlæsbart format'. Dette giver dig mulighed for at få og genbruge dine oplysninger til eget brug på tværs af forskellige tjenester. Hvis du fx vælger at skifte til en anden udbyder, kan du nemt og sikkert flytte, kopiere eller overføre dine oplysninger mellem vores og deres it-systemer uden at påvirke deres anvendelighed. Dette er dog ikke en generel ret og opstår kun, når behandlingen af dine oplysninger er:

  • baseret på dit samtykke, eller hvor den er nødvendig for udførelsen af ​​en kontrakt, og
  • når oplysningerne behandles udelukkende ved hjælp af automatiserede midler.

Ret til indsigelse

Baseret på din særlige situation kan du gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger, det vil sige:

  • baseret på vores legitime forretningsinteresser (herunder profilering), eller
  • gjort for forsknings- og statistiske formål.

Du har også ret til at gøre indsigelse mod brugen af ​dine personlige oplysninger til direkte markedsføring (herunder profilering), fx når du modtager e-mails fra os, der giver dig besked om andre Kindred Group-tjenester, som vi mener vil være interessante for dig.

Ret til at inddrage samtykke

Når vi afhænger af dit samtykke som grundlag for at behandle dine personlige oplysninger, fx til salgs- og markedsføringskommunikation (se afsnit 5D), så har du ret til at inddrage dit samtykke til enhver tid.  Vi vil altid stræbe efter at gøre det let for dig at tilbagekalde samtykke ved at vælge "opsig abonnement" i enhver kommunikation, du modtager fra os. Hvis du finder, at det ikke er tilfældet, skal du bare kontakte vores databeskyttelsesansvarlige på de måder, der er beskrevet ovenfor i afsnit 3, så forsøger vi at rette op på det så hurtigt som muligt. 

Rettigheder relateret til automatiseret beslutningstagning, herunder profilering

Til tider bruger vi systemer til at træffe automatiske beslutninger baseret på dine personlige oplysninger. Dette hjælper os med at sikre, at vores beslutninger er hurtige, retfærdige, effektive og korrekte, baseret på det, vi ved. Disse automatiserede beslutninger kan påvirke de produkter, tjenester eller funktioner, vi kan tilbyde dig nu eller i fremtiden, eller evnen til at bruge vores tjenester. 

Vi kan bruge automatiserede beslutninger i følgende situationer: 

  • til skræddersyede produkter og tjenester - vi kan placere dig i grupper med lignende kunder (segmenter) for at studere og lære om præferencer og dine behov og tilbyde en mere skræddersyet oplevelse til dig 
  • til at opdage bedrageri - vi bruger dine personlige oplysninger til at hjælpe med at beslutte og opdage, om din konto bliver brugt til bedrageri eller hvidvaskning af penge. Hvis vi mener, at der er risiko for bedrageri, kan vi blokere eller suspendere kontoen.
  • til åbning af en konto - når du åbner en konto hos os, kontrollerer vi, at produktet eller tjenesten er relevant for dig, baseret på det, vi ved. Vi kontrollerer også, at du opfylder betingelserne for at åbne kontoen. Dette kan omfatte kontrol af alder, bopæl, nationalitet eller finansiel situation
  • risikovurdering forbundet med dit bet, som nærmere beskrevet i afsnit 5A.

Databeskyttelsesloven har til formål at beskytte enkeltpersoner mod skade, der måtte opstå ved beslutningstagning, herunder profilering, der finder sted uden menneskelig indgriben.Du har ret til ikke at blive underlagt en beslutning, herunder profilering, når den er baseret på automatisk behandling af dine personlige oplysninger, og den har en juridisk virkning eller en tilsvarende stor indvirkning på dig.

Bemærk venligst, at retten ikke gælder, når behandlingen er:

  • nødvendig for indgåelse eller udførelse af en kontrakt med dig, eller
  • når den er tilladt ved lov, eller
  • når den er baseret på dit udtrykkelige samtykke.

Eventuelle anmodninger, der er relevante til dette afsnit, skal adresseres skriftligt til vores Databeskyttelsesofficer på DPO.officer@kindredgroup.com.

Vi vil svare på anmodninger, der er relevante til dette afsnit, inden for en (1) måned efter modtagelse. Efter forudgående varsel kan denne periode forlænges med yderligere to (2) måneder, om nødvendigt, idet anmodningens kompleksitet og antallet af andre anmodninger under behandling, tages i betragtning. I det tilfælde, at din anmodning bliver afvist, vil vi give relevant begrundelse.

Hvis din anmodning ikke imødekommer databeskyttelseslovens betingelser, forbeholder vi os ret til enten at:
(a) pålægge et rimeligt gebyr, idet vi tager administrationsomkostningerne i forbindelse med at give oplysningerne, kommunikere eller udføre den anmodede handling, i betragtning; eller (b) afvise din anmodning.

11 Sikkerhed af dine oplysninger

ViMaria Casino er forpligtet til at beskytte de personlige oplysninger, du overlader til os. Vi tager alle rimelige skridt for at sikre, at al information, der indsamles via vores Websted, behandles sikkert og i overensstemmelse med denne Fortrolighedserklæring samt strenge databeskyttelsesstandarder. Derfor har vi sat robuste procedurer og teknologier på plads mod uautoriseret adgang og ukorrekt brug for at beskytte dine oplysninger.  

Ved indlogning krypteres alle oplysninger, der sendes til og fra WebsitetMaria Casino, ved hjælp af 128-bit Secure Socket Layer (SSL) teknologi. Det anvendte SSL-certifikat udstedes og verificeres af Trustwave, klik på billedet for at få mere information.

Dine kreditkortoplysninger krypteres og sendes kun én gang over internettet til Maria Casino. De opbevares derefter krypteret i voresMaria Casino sikre systemer. ViMaria Casino er dedikeret til at beskytte vores kunders fortrolige oplysninger, og som en del af dette er viMaria Casino certificeret til Payment Card Industries Data Security-standarden.

Sikkerheden af voresMaria Casino systemer og applikationer testes flere gange om året af tredjepartssikkerhedseksperter. Desuden har viMaria Casino et intrusionsdetekteringssystem, der overvåger al netværkstrafik døgnet rundt for tegn på angreb eller indtrængen.

ViMaria Casino har en dedikeret svindelafdeling og avancerede systemer til at opdage og forhindre mistænkelig aktivitet for at sikre, at WebsitetMaria Casino forbliver et sikkert spillerum. Enhver konto, der er involveret i mistænkelig aktivitet, suspenderes og undersøges i videst muligt omfang. Skulle du som bruger være i tvivl om aktiviteten på din konto, fx. ukendte transaktioner i transaktionshistorikken eller overraskende ændringer i balancen, bedes du straks kontakte os. 

12 Klager

Hvis du ønsker at klage over den måde, hvorpå vi har håndteret dine personlige oplysninger, kan du kontakte os for at få undersøgt sagen ved at sende e-mail til vores databeskyttelsesofficer.

Hvis du ikke er tilfreds med vores svar eller mener, at vi ikke behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med loven, kan du klage til vores ledende databeskyttelsesmyndighed, Informations- og databeskyttelseskommissærens kontor (IDPC) eller din Danske databeskyttelsesregulator, Datatilsynet (https://www.datatilsynet.dk/generelt-om-databeskyttelse/klage-til-datatilsynet).

13 Ændringer til Maria Casinos fortrolighedserklæring

Denne fortrolighedserklæring kan opdateres fra tid til anden for at afspejle ændringer i den måde, vi arbejder på, eller hvordan vores arbejde reguleres, så det er en god idé at kontrollere den, hver gang du sender personlige oplysninger til os. Datoen for de seneste revisioner vises på denne side. Hvis du ikke accepterer disse ændringer, skal du ikke fortsætte med at indsende personlige oplysninger til Maria Casino eller anvende voresMaria Casino tjenester på nogen måde. Hvis du fortsætter med at gøre dette, anses din brug som din accept af ændringerne i fortrolighedserklæringen. Du kan også til enhver tid slette din Maria Casino-konto. Hvis der sker væsentlige ændringer i fortrolighedserklæringen, der for eksempel påvirker, hvordan vi vil bruge dine personlige oplysninger, vil vi levere en mere fremtrædende meddelelse (herunder, for visse tjenester, underretning om ændringer af personlige oplysninger i e-mail) og det kræves så af dig, at du udtrykkeligt accepterer sådanne ændringer, for fortsat at kunne bruge Tjenesterne, og ændringen vil være gældende straks efter, at du har accepteret den.

Dette er version 1.1 af Maria Casinos privacy notice, sidst opdateret 03/10/2024.

Gambling kan være vanedannende. Spil ansvarligt.
Ansvarligt Spil
DKuSKATLogo
rosfus-new-2
StopSpillet
SpillebranschenDK
Sikkerhed og tillidsforhold
egba white
ibia white logo
ecogra
gambling-therapy white
Nemid
ludo
protect integrity white
carbon-footprint white
Sikker betalingsmetoder
MobilePayWhite
ApplePayWhite
visa-logo.svg
 VisaElectronWhite
MasterCardWhite
MaestroWhite
trustly-logo white
earthport-logo-white
PayPalWhite
SkrillWhite
NetellerWhite
© Copyright 2024, Maria Casino. Alle rettigheder forbeholdes.
"Maria Casino" er et registreret varemærke. Maria Casino er ikke tilknyttet eller forbundet med sportshold, event arrangører eller spillere, der vises på dets hjemmesider. Maria Casino er ikke tilknyttet eller forbundet med noget mobilmærke.
Denne hjemmeside vedligeholdes af Unibet (Denmark) Ltd, som har registreret kontor i Level 6 - The Centre, Tigne Point - Sliema, TPO 0001 - Malta.
Spillemyndigheden, der er en offentlig dansk tilsynsmyndighed under Skatteministeriet, har givet Unibet tilladelser til at udbyde væddemål og online kasino. Licensen hidrører fra tilladelser, der er dateret den 12. december 2022 og som gælder fra den 1. januar 2023 indtil den 31 december 2027. For yderligere oplysninger vedrørende Spillemyndigheden, se www.spillemyndigheden.dk.